Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 12 januari 2011

uppdatering!

Några bilder på modeller som är redan överförda på tyg.Modellerna är ärvda ifrån min mamma och har 30 år.





här är hela modellen..






en annan del av samma modell






en mindre modell






en annan mindre modell men,själva bilden är inte så bra men jag hoppas att det går ändå att ses









en bättre bild på samma modell







mitten av samma modell











Jag hoppas att ni ska tycka om modellerna från idag!


Skicka gärna en kommentar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...