Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 31 mars 2011

För att dämpa stressen!

Vad kan man göra när man är stressad?.... handarbete förstås! På sistone gjorde jag massor,bland annat 4 olika spets örhänge (jag ska komma med bilder senare idag!).Eftersom min data har gått åt skogen.....måste jag låna en data på Norrby´s Mötesplats varje gång när jag vill skriva en inlägg.Så är det!
Förstås att jag gjorde andra saker med t.ex.två riktigt fina halsband (samma modell i olika färger) och två armband i samma färg som halsbanden.
Detta modellen om ni kommer ihåg jag presenterade er några veckor sedan!
som jag sagt jag ska komma senare idag med bilderna!
Och för nästkommande väcka har jag många överraskningar för er!!!
Vi ses...nu måste jag springa och hämta min son från skolan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...