Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 10 mars 2011

Nyt spetsduk i.....grå-grönt!

Hela förra väckan jobbade jag med en medel stor spetsduk . Nu kombinerade jag 2 färg som är lite annorlunda tillsammans! Jag ska presentera är hur jag jobbade stegvis,genom bilder.
På första bilden syns det hur jag fyllde blomman.






 

                                                                         Här syns hela modellen .











bladen lite närmare....




Den färdigjorda spetsduken på en vit bord!












Samma spetsduk på en mörkare yta.












Samma spets på en kudde!












och....på en lampskärm 













Hoppas att ni fått lite inspiration!  Ha en bra dag!


1 kommentar:

  1. The lace in two colours is beautiful - thanks for sharing.♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...