Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 9 maj 2011

Vintage mode visning!

Hur jag annonserade i förväg igår var det, en  mode visning på Norrby s Mötesplats i Borås.Där samlades en hel del av intresserade folk bland annat familj medlemmar av de "inblandade"i själva mode visningen. Jag hade  haft möjligheten att presentera mina handgjorda point lace smycken,genom att anpassa smyckena till visa av de kläderna som presenterades på visningen. 
Utom mig var en "riktigt" smycke designer som presenterade sina smycke där. De smyckena kom från Beads & Pearls från Borås (om jag stavade korrekt) och var riktigt finna! 
Kläderna (vintage kläder) kom från bland annat Emaus och Myrorna från Borås. Det fans andra lokala företag  som presenterade sina egen tillverkade kläder mest (med nationalitet inriktning t.ex Somalisk och från Thailand). 
Jag kunde tyvärr inte anpassa mina smycken till vilken som helst kläder eftersom de passar inte till vad som helst men ändå,jag är glad att jag fick presentera dem! 
De som jobbar på själva Mötesplatsen gjorde en bra jobb och jag kan bara hoppas att de kan komma i fortsättning med sådana bra idéer att lifta fram småföretagare från området (Norrby) och samtidigt sig själva!
Nu kommer några bilder...
Hon var den"yngsta" och mest bedårande modell på visningen!

En annan foto med henne, hon har på sig egen tillverkade kläder och smycke av filt!
Den roligaste "modellen"
Den snyggaste modellen!
En sexig "tjej"!
Pink lady eller den unga tjejen som har burit minna point lace smycken nämligen: örhänge, armband,knäspets alt i pink!
Pink knäspets matchande med de vakra sandallerna!
Örhängena som presenterades av en ung tjej.
dem var på visningen

dem hade en annan tjej på visningen men med andra örhänge

Jag hade gjort en video med visningen där syns några av de modellerna som jag gjorde men själva videon är av "inte så bra kvalitet" kan man säga och därför tänkte jag inte lägga ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...