Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


fredag 17 juni 2011

Irländsk spets kofta! Nya bild!



Nu kommer jag med några bild om hur det går med min kofta i irländsk spets. Jag har litet bråttom eftersom idag har jag *tvätt dag* men ändå passar jag på och lägger ut bild för att ni ska se *processen *! Ni skall observera att nätet emellan blom grupperingarna är ojämn .Det skall vara så eftersom man måste virka runt blommorna ibland inte bara emellan . 

den sista bilden visar den avslutade arbeten  med den nya arbeten som är spegelvänd av den första
Hej då och vi ses nästa vecka! Önskar er trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Your lace is coming along beautifully and the colours are fabulous!♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...