Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 14 augusti 2011

Den gröna blommiga västen i Irländsk spets teknik är färdigt!

Igår, avslutade jag, den lilla västen som jag jobbade med, i sista perioden (.2 veckor). Jag blev riktigt nöjd faktiskt!Jämförbart med min första handarbete (västen med syrener) som var gjort i ljusa men pastell färgade blommor, detta västen gjorde jag med ljusa men starka färger och själva modellen är mycket annorlunda!
 Nu ska ni få några bild!
fram delen
bak delen
detalj
detalj från ena sidan
detalj från en halvdel av framsidan
fram sidan lite närmare...
Detta var alt för idag! Men......först en titt på den nästkommande västen....... 
persika färgade blommor kombinerade med blå-kamel  melerade blad

Ha en underbar dag med mycket sol! Vi ses nästa väcka med fortsättningen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...