Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


lördag 10 september 2011

Angående en bok om Romanian point Lace......

Idag kollade jag runt på nätet angående möjliga böcker med modeller och beskrivningar av Point lace tekniken (den rumänsk point lace tekniken).Tyvärr hittade jag inte något i Sverige utom en bok på Bokus : skriven av Angela Thompson och K Waller  : Romanian point lace, den kostar 207 kr ,du kan hitta den under fliken :sport,fritid och hobby; men är inte tillgängligt just nu. Men.....man kan bevaka den och kanske få den inom en viss tid ( vet inte hur långt måste man vänta.....).
Men......man kan ha en möjlighet att se bilder på innehållet av boken på picasaweb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...