Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


tisdag 27 september 2011

Den svarta väskan är klart

Jag lovade att ni ska få se bilderna på den svarta virkade väskan, ner den är färdig! Jag gjorde en spets armband som jag sydde ihop med väskan. Detta  gör att väskan blir mer praktiskt att bära (särskilt om man har värdefula saker i).  
Locken på väskan är gjort med point lace tekniken,  resten är virkad med dubbla stolpar och armbanden är av point lace spets.
närmare titt på armbanden
Det var alt för idag ! HA EN SOLIG DAG ALLE HOPPA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...