Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 29 september 2011

Härliga höst bilder på väg till rehabiliteringen.....

Idag  hade vi tid hos läkare på Rehabiliteringen Björkäng i Borås. Vi gick hemifrån riktigt sent och behövde springa till bussen .....som vi inte hann ..så det blev en hel del springande eller bättre sagt rask promenad med en 8 år-ing som inte riktigt ville delta...men till slut hann vi dit , lite senare som förväntat förstås! Min pojke var nästan andfådd när vi  hann dit.På vägg tillbaka gjorde jag bild på de härliga höst färgerna som till slut inspirerade mig och hemma satt jag igång och gjorde en löv av spets.Ni får se några bild!
en liten trött kille...
fina färger i den lila parken på väg mot sjukhuset
rödaktiga färger i parken
sorten på svampar vet vi inte men de ser bra ut...
blommorna är finna
med dessa ska jag virka några blad (för en ny projekt)
och en spets löv som är färdigt

Hej då! Jag hoppas på att ni fick lite inspiration!!


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...