Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 14 september 2011

Jag fick en tidnig med massor av spännande virkat spets

Om ni undrar...så den tidningen som står nedan fick jag som present idag! Tack till  Elena som som har en intressant blogg ,hon var nämligen på semester i Italien och därifrån köpte hon den . Idag försökte jag ladda ner några bild från min dator på den ny installerade Picasaweb 3.Det gick bra men jag är inte säkert att alt fungerar bra på Picasa. Där står https istället för http är bättre om man inte går på ,jag nämligen fick varning och kan inte gå in för att hämta bilder som jag har lagrat där.Så...nu kan jag inte lägga ut några bilder som jag gjorde denna månad på min fynd-tur (små spets duk som var virkade med filet spets tekniken).
Jag är i alert!!!....Vet inte ens vilken Picasa fungerar...nu vågar jag inte lägga ut mer bild...

Jag hoppas att ni ska ha en bättre dag än mig.... för att nu vågar jag inte göra mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...