Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 4 september 2011

LA MULTI ANI IRINA!

Idag, pratade jag med släkter från mitt hemland! Jag blev både glad, och ledsen glad, på grund av jag kunde prata med min kusin och sin familj, efter många år, men ledsen, eftersom de visade mig några bilder om mitt före- detta hus.Huset är till salu, och den är i väldigt dåligt sik.De frågade mig om jag känner något om jag ser hur huset ser ut nu...förstås att jag blev ledsen, och önskade att jag skulle ha pengar (några tusen euro i alla fall)! Efter det, att jag såg huset började bara snurra ideer i mitt huvud ,vad trist ner man kan inte göra något åt. Tiden gick så snabbt jag har inte varit tillbaka sedan 2003. Är inte lätt för en ensamstående mamma, att spara pengar i Sverige, oavsett om man jobbar eller inte och särskilt om man inte jobbar.Så...jag måste acceptera att jag inte kan göra något åt saken. Men den enda som jag kan göra är att önska min kusins fru : Många år framåt IRINA ! (LA MULTI ANI IRINA!) Jag önskar henne alt bra men inte bara henne... 
Jag önskar er allihopa en bra kväll och ni får en gåva : Rumänsk folk musik med IRINA LOGHIN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...