Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 3 juni 2012

Roccolla blommar i min trädgård!

Jag menar inte en *riktig* trädgård eftersom jag bor i lägenhet!
Men, om jag räknar att jag har 40 lök ,6 vitlök,30 *Romano sallad*,18 *Roccolla sallad*,och olika bladkryddor (rosmarin,basilika,timjan,lagerblad,dill,persilja,oregano, selleri) samt.....potatis i en stor kruka, alla dessa på.....balkongen, då kan jag * jämföra* det här med en riktigt trädgård! Eller?!
Vi hade en riktigt fint och soligt väder tills denna väcka så alla minna *växter* kunde växa fint !
Nu ska ni få se några bilder ...
inifrån mot balkongen,min lilla *trädgård*
dill och lagerblad
blommande Roccolla sallad och Romano sallad
Selleri och Rosmarin
potatis i stor kruka
kruka med Basilika och en ljustäcke
 På kvällar är romantiskt i min *trädgård* !

Nästa väcka visar jag bilder på den färdiga lila-beige-guld tröjan och en bild på den nyaste tröjan som jag ska göra till min sons flickvän!! Tills dess ha en bra söndagskväll!




1 kommentar:

  1. Olá tudo bom ?
    Belíssimos os seus trabalhos. Parabéns !!!!!

    Beijos
    Valeria Allão

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...