Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


lördag 6 oktober 2012

teckning för rund spetsduk

Jag observerade att många av mina besökare är intresserade av spetsduk som har rund form.
Nu visar jag er, två runda spetsduk (teckningar)!
En medelstor spetsduk här ser ni 1/8 del av den, det här modellen ska man göra med piqoter på fötterna mellan blommor och blad hur det syns på teckningen .

en mindre spetsduk  , teckningen representerar 1/4 av duken

Tack för idag! Ha en skön Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...