Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 20 maj 2013

Västen * Trädgården *

Idag , bestämde jag mig för,  att visa er en ny väst, som jag gjorde för några månader sedan...
Västen *Trädgården*!
Västen är gjort i den Rumänska Point Lace tekniken kombinerad med näten från den Irländska spets tekniken...och i de nästkommande bilderna ska ni se några detaljer från västen.
västens bakdel
detalj med blomma
västens bakdel
detalj med fjäril

Ha en Schön Dag alla! Vi ses nästa vecka då, visar jag er samma väst motiv  men i helt annorlunda färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...