Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 22 september 2013

Några nya spets söm ......cateva motive noi de umplut frunze!

 Det här tre nya spets sömmen använder jag på en  ny tub krage som jag skall visa er nästa vecka!
Aceste trei modele de umplutura care sunt reprezentate in urmatoarele fotografii, sunt folosite in executia unui fular rotund executat cu tecnica de dantela irlandeza. Cum va arata ve-ti vedea duminica viitoare....In orice caz  azi va prezint doar frunzele....

Den första bilden representerar en spets söm som syns på nästkommande bilden. Den ända skillnaden är att jag använde bara ena sidan av motiven som representeras på den svart- vita bilden....och runt om in i bladen använde jag häng söm i tre omgången. 
Motivul de cusatura reprezentata pe prima fotografie, este executat la fel ca cel din a doua fotografie...doar ca eu am folosit doar partea de jos al motivului prezentat in fotografie jar pe margini inauntrul frunzei am folosit  punctul de sabac roata-roata mergand de 3 ori .Defapt ....am inceput cu punctul de sabac si, dupa ce am mers jur-imprejurul frunzei in interior, am inceput sa lucrez motivul *bradulet* ...asa l-am numit eu dupa....asemanare!




Det här bilden representerar en ny spets söm  eller bättre sagt ett nyare version av en gammal spets söm som syns i den nästkommande svart-vita bilden...





Motivul presentat in aceasta fotografie este o varianta mai noua a unui motiv vechi.....pe care vi-l prezint in fotografia urmatoare...diferenta este doar ca eu am folosit doar partea de jos a motivului prezentat in fotografie adica, am sarit peste mai multe ochiuri ...facand pasi mai mari de cate 6 ochiuri pe bucla apoi, am facut cite 6 puncte de spirale in  fiecare bucla jar spiralele le-am fixat in laseta de sus (in fiecare ochi de laseta).

Det här bilden representerar en spets söm som ser väldigt likadant med den i första bilden och ,tillvägagångssättet är nästan likadana med skillnaden att i mitten använde jag en annan spets söm, som syns i nästkommande bilden...



Motivul de cusatura folosit la modelul reprezentat in aceasta fotografie ca executie este foarte asemanator cu cel din prima fotografie....cu singura diferenta ca in mijlocul frunzei am folosit punctul sabac in alt fel ! In fotografia urmatoare ve-ti vedea modul de executie...










Till sist ska jag visa er en bit av tub kragen som jag jobbar med....

Cu aceasta fotografie va urez noapte buna ! Ne vedem duminica viitoare cu rezultatul muncii mele de  o saptamana...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...