Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 7 oktober 2013

liten blomma med små slingor runt om/floricica mica cu bucle

Idag presenterar jag för er , hur jag gjorde blomman med slingor (lila blomman)...allt i bild ! Eftersom jag inte hade mer lila färgad tråd nu blir presentationen i ljusbrun!
Azi va prezint modul de executie a florii cu bucle( floarea lila din mijlocul dantelei bej in forma de stea) aici, am foloisit un fir de crosetat de culoare maro deschis.

Hur började jag.... jag virkade 8 luftmaskor och gjorde en cirkel av dem.
Aici am inceput prin a croseta 8 ochiuri de lant pe care le-am unit formand un cerc care apoi l-am crosetat jur imprejur de cateva ori, folosind picioruse scurte.
.


Precum vedeti in aceasta fotografie , dupa ce am crosetat 4 ochiuri de lant , am luat un fir pe ac apoi am trecut acul pe sub sirul de lant executat din 4 ochiuri de lant, am luat din nou un fir pe ac si acest procedeu l-am urmat de 10 ori iar la sfarsit am tras un ochi de lant prin toata bucla formata anterior , asa cum se vede pe fotografia urmatoare....

Apoi, am fixat bucla crosetant un piciorus scurt pe care l-am fixat in cel de-al 3-lea ochi de pe cercul crosetat jur-imprejur.
Am repetat acelasi procedeu de executie la buclele urmatoare...


Cand am terminat toate buclele am crosetat din nou un lant alcatuit din 6 ochiuri de lant .
Apoi am fixat trecand prin spatele buclei apoi, am fixat lantul cu patru ochiuri, trecand acul prin fata buclei  fixand lantul . 

Apoi am continuat cu acelasi procedeu in spatele fiecarei bucle cu lanturi de catre 6 ochiuri ca in fotografia urmatoare.....

Pasul urmator a fost executia petalelor facute in lantul format in spatele buclelor...
Am crosetat un piciorus scurt apopi 5 picioruse duble si dinnou 1 piciorus scurt si...asa mai departe cu fiecare petala.

Atat pentru azi.... miercuri am sa va arat cum am executat buclele din mijlocul florii roz...
NE VEDEM MIERCURI! O saptamana plina de inspiratii va doresc!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...