Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 13 oktober 2013

Tub halsduken...*Crizantema Symfoni*


Ideea pentru acest project mi-a venit in urma unei plimbari in oras cind am intrat intr-o florarie si am vazut o sumedenie de diferite culori si forme de Crizanteme care m-au fascinat si .....imediat m-am gandit sa fac ceva care sa-mi aminteasca de aceste flori minunate dar, folosind combinatii de culori specifice toamnei! Pentru ca, toamna are atat de fascinante culori...!
Am folosit diferite motive pentru flori cat si diferite culori dar am incercat sa fac si flori in relef!
Unele flori  sunt mari altele mici....dar, fiecare Crizantema este unica in felul ei...Priviti Rezultatul..sper sa va inspire!!


Iden med det här projekt kom faktiskt på grund av min besök i en blomsteraffär...där jag såg olika sorter av den mest underbaraste höstblomma ....och eftersom jag var såååå...fascinerad av de underbara höstfärgerna ute....!
Klart att jag använde moderna färger som går just nu! Och..... eftersom , jag använde kontrastfärger också som för den stora Crizanteman nedan..... Och  se resultaten... 


 Så tänkte jag använda de där färgerna som underlag för *mina Crizantemer*som ni ser har olika färg och form och dessutom, behövde jag ett ny tub halsduk för min  vinröd vinterjacka!





Pentru a elimina contrastul prea mare dintre florile mari  albe si restul in culori inchise am folosit  flori mai mici aplicate deasupra celei mari cum vedeti in aceste fotografii iar in celelalte flori am cusut perle in loc de stamine dar, nu numai la< flori ci si la frunze am folosit perle....acest lucru  pentru a da o nota de efect!
Eftersom de stora spetsdukarna med liten blomma i mitten, är virkade av vit merceriserat bomull blandat med metalltråd, tyckte jag skulle vara intressant att använda små pärlor för att accentuera de mörkaste blommorna eller bladen...

La aceasta micuta Crizantema am lasat citeva petale libere care a-i da efect de floare relief si am cusut perle albe in mijloc celelalte petale care sunt mai mari au fost fixate(cusute) pe materialul sustinator si apoi crosetat roata-roata cu plasa de paianjen.

Liten vinröd Crizantema med små vita pärlor i mitten...en liten *relief* blomma!


Cum vedeti pe aceasta fotografie am folosit am folosit culori specifice toamnei dar totodata moderne fiind folosite in sezonul actual in moda. Totodata am folosit fire cu diferite contexturi: fire sintetice , fir lame, fir bumbac mercerizat,pärle micute de diferite  culori. Pärlele le-am folosit doar pentru a crea un mic efect!
Sper sa fiti inspirate de acest model si va doresc in continuare o saptamana viitoare frumoasa!
Jag hoppas ni blev inspirerade ...och önskar er ett underbart dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...