Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 21 oktober 2012

Utställning!

I en månad, med början från föra veckan  har jag en utställning av mina handarbete på  Mötesplats Norrby  i Borås. Jag är glad att jag fick möjligheten att visa *mina kreationer* men tyvärr hann jag inte fotografera dem på plats så att ni får se dem hur jag har dem på blogg-en. Jag la ej ut alt som jag gjorde bara några av dem.
Nu kommer jag visa er alt som ingår i utställningen...

Tunikan*Laila*,storlek 42,
Kofta *Romantik*
Västen *Zenia* storlek 42
Koftan *Romantik*
Västen *Sommar*
halsduken*Solblommor*
Halsduken *Fällda tulpaner*
Västen*Kamelia*
point lace ,spets duk 
 
spetsduk 
spetsduk
liten spetsduk 
liten spetsduk

Ha en bra dag alla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...