Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 4 april 2011

TÄVLING!!!! Färgglada halsband och armband!


Nu är det dags att presentera er mina senaste handarbete! Spets halsband i olika färger och tillhörande armband. Jag tänker sälja dem!!!
 Just idag går jag och köper lås till alla färdiggjorda halsband (förra väckan hittade jag bara en enda påse med lås)på en affär som säljer sådana lås, de lovade att nästa väcka skall de ha .Jag är väldigt nyfiken på ert åsikt angående pris.                     
Hur mycket skulle ni kunna ge för en sådant halsband?
Är ni så snälla att svara på min fråga genom att meddela mig (min mail adress hittar ni under min profil).Jag ska välja den prisen som jag tycker att är mest acceptabelt för halsbanden och sedan, lägga ut på bloggen.Den som har vunnit ska ha en av dem halsbanden som syns.Sedan tävlingen är avslutad, skall den som har vunnit skicka sin adress på samma sätt (genom mail) för att få PREMIEN!

Jag bjuder på porto!

 pink spets halsband
gul halsband
alla färgerna
passande armband i olika färger




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...