Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 10 juli 2011

Point lace armband och örhänge med röda rosor!

Det var länge sedan jag lade ut bild med mina handarbete eftersom jag hade mycket (annat än handarbete) att göra nämligen : sola i den vackra vädret, mest vid Viared sjön i Sjömarken, såklart med min minsta son och vänner.Men ,eftersom det var några dagar utan sol då kunde jag göra lite handarbete emellan. Och nu kommer några bilder med en av de senaste handarbete som jag gjorde....
armband med röd rosa
örhänge med röda rosor
närmare titt
Det var alt för idag!
Nu önskar jag er ett underbart solig dag med lite rumänsk musik,(romante) med ILEANA SARAROIU!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...