Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 27 juni 2011

Jag var på fynd igen !

Det var länge sedan jag lade något på min blogg .Jag var rätt upptågen med olika projekt, bland annat: den irländska spets koftan som jag håller på med,ett par vit spets örhänge till någon,en armband med en underbart rosa (jag kommer med bild nästa väcka) och tillhörande örhänge.Men.....jag hade tid att gå ut och kolla runt efter spets (hand gjort eller inte) förstås på sekond hand butik och kolla vad jag har hittat!
på bilden är en så kallad Teneriffe spets (hand gjort)
Richelieu broderi i mitten och runt band spets

1 kommentar:

  1. Hej Ileana!

    Har du sett dokumentären "Hästpojken"? Den går NU på Tv1. Du kan se den på TV Play också:

    http://svtplay.se/v/2470793/dox/hastpojken?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2470793/sb,p129798,1,f,-1

    Det handlar om en autistisk pojke.

    Kram,
    Elena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...