Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


fredag 3 juni 2011

Om din ljustäcke går sönder var inte arg!

För några månader sedan, köpte jag fina ljustäcke från Presentknallen i Borås men, med barn som springer runt är inte lätt att ha glas ljustäcke,de gick sönder så småningom. 


Men med tanke på miljö använde jag dem på balkongen i min lila blom -krydda- rabatt som ljustäcke igen! 

Kolla!
Ett annat ide var: att använda de *schabby chic tavla med ljustäcke* som jag köpte från samma ställe förra året, men tyvärr , behövdes inte mycket tid och ljusstakarna  gick av nästan alla så att, jag tänkte använda dem ändå då valde jag, sovrummets vägg , där passar de perfekt till tapeten och så har jag tre änglar på väggen! 

Ha en trevligt och inspirerande dag med * gammalt* rumänsk musik med:
 Gica Petrescu!
Du-ma acasa mai tramvai!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...