Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 1 juli 2013

Spets krage igen...i färg förstås!

 I förra veckan, visade jag er några spets krage, som jag gjorde, och lovade visa er,  den senaste krage som jag inte hann avsluta!
 Men tyvärr,  blev inte riktigt hur jag tänkte...... fötterna mellan blommorna,  blev för långa , och jag ska klippa ut dem,  och göra lite finare... men klart att ni ska få se hur den ser ut... men först,  ska ni se bild på nästa arbete som jag precis avslutade idag!!

Spetskrage i starka färger!!!

detalj av blomma med ananas spets söm

Så klart den lovade spets krage från förra veckan....ser ut så....
 Men...hur jag sagt... det här kragen blev inte så hur jag väntade mig så... idag ska jag göra om fötterna emellan blommorna och på söndagen visar jag er resultatet!
HA EN SCHÖN DAG ALLA!
VI SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...