Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 23 december 2013

God Jul! Craciun Fericit! Feliz Novidad! Merry Christmas!


Jag önskar er alla mina besökare, ett varm och kärleksfullt Jul!
I wish all of my visitors, a warm and loving Christmas!
Doresc tuturor vizitatorilor mei, un Craciun Fericit si calduros!
Желим све моје посетиоце, топлу и љубави Божић!
Boldog es szeretetteljes Karacsonyt kivanok minden kedves latogatomnak!

Spetsduk med Julstjärna.

 hängande juldekorationer av spets

Stjärnformiga glasunderlag av Point Lace.

Vi ses nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...