Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 17 juni 2015

Virkat blad/Frunze crosetate


Jag hittade några intressanta blad mönster som 'kan användas till den Irländska Spetsen! 
 Ni som inte kan läsa av mönstren kan ge ett like till min Facebook sida http://www.facebook.com/pages/Ileanas-Lace/
och lämna kommentar då svarar jag eftersom det här bladen hittar ni där med.  Tack!





Vi ses! Ha en bra Midsommar alla mina Svenska besökare! Ne vedem ! Data viitoare am sa prezint citeva diagrame interesante de flori!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...