Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 10 oktober 2011

Idag rensade jag min balkong av växter!

Jag städade min balkong eftersom det var en massa löv där. Det var på tiden att jag ska flytta in mina kryddväxter, och andra växter som jag brukade ha inne förrann fryssen ska komma. Min balkong blev trist ....utan blommor.Mina kryddväxter låg i en stor balkong låda ute på balkongen men nu flyttade jag de alle hoppa i en korg  och lade till en ljustäcke med värme ljus i och den ser ut så...som på bilden nedan....
mina kryddor i korgen
Och ormbusken som är granne med en tomat plant som har vuxit sig stor ligger nu på en balkongstol med en finn spetsduk på. Alle hoppa ser ut att må bra än så länge ....
ormbuske med ...tomat 
Efter jobbet med växterna vill jag bara villa, och fortsätta virka några löv till, för att kunna börja med min nästkommande väst ! Förstås att jag ska visa bilder på den....lite senare denna väcka .Tills detta önskar jag er en god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...