Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 12 november 2014

Rumänsk spets i Japan!


Hej god morgon för er alla mina besökare! Jag tänkte visa er mina nya upptäckt på internet klart, det handlar om intressanta handarbete i ämnet Rumänsk  Point Lace......jag hittade något absolut unikt här på en Japanskt video sida.... ni måste kolla de här ....de spets kreationerna är underbara! Jag bara kan gratulera till personen som gjorde de där modellerna!

 Buna Dimineata tuturor voua care i-mi cititi blogg-l de fiecare data! Trebuie sa va spun cit sant de incantata cind gasesc creatii unice pe internet....mai ales cind le gasesc pe sait-uri care provin din tari atat de indepartate cum este Japonia! Este fascinant sa vezi ca dantela romaneasca este indragita si in tari atat de indepartate de Romania si mai ales executia este asa de frumoasa si deosebita. Rochia este ceva deosebita! Bravo AMINA ! Nu stiu daca acest nume este un nume fictiv sau real dar executia si desidnul modelelor este foarte frumos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...