Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 30 december 2018

Hej allihopa!

Jag har nyss startat upp en ny youtubekanal och första video är uppe, gå in och kika. Prenumerera, gilla och dela om ni tycker om det! Fler videos kommer i framtiden. 

Syftet med dessa videos är att visa upp specifika spetstekniker inom rumänsk spets. Jag ska i mina videos försöka visa steg för steg så att det inte blir för svårt att hänga med. Med tiden ska jag bli bättre på redigering och instruktion, kommentera(på youtube eller bloggen) om ni har önskemål och frågor gällande spetsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...