Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


lördag 22 december 2018




Romanian Point Lace, desene vechi si...desene noi? 

De citiva ani am tot desenat o gramada de desene de dantela, dar drumul pana la a le printa a fost lung! Am fost nervoita sa invat programe la compiuter ca sa le pot trimite la printat!
 Nimeni nu m-a luat in serios pana cind nu le am printat!

Inspirata de flori si de natura am vrut sa creez modele elegante, care se pot folosi la decorarea locuintei mai moderne in stil dar nu numai!

Asa ca m-am hotarit sa fac modele care se pot integra atat intr-o locuita moderna cit si una de stil mai vechi!
 Si binenteles am facut desene in diferite marimi si forme nemaivorbind de culori!

Dat fiind ca eu am avut un servici, a durat mult mai mult timp toata pregatirea inainte de a incepe vinzarea produsului ....asa ca acum,  cu mandrie pot sa spun ca in sfarsit am deschis magazinul pe platforma Etsyhttps://www.etsy.com/se-en/shop/IleanasLace/items si avem marca inregistrata in Suedia! IK Lace ! Deci avem drepturi exclusive! Logoul i-l vedeti la sfarsitul postarii de azi!

In magazinul meu puteti gasi tot ce este necesar pentru dantela, ace de crosetat, cercei, diferite fire de bumbac mercerizat recomandate pentru a face o dantela de calitate.

Ve-ti observa printre desenele expuse si niste modele mai inguste si alungite....ei, ele reprezinta motive pentru partea de jos a gardinelor fie ele tip suedez ( hiss gardin) sau pot sa fie si stil...german (cafe gardin) dar important e ca se pot combina cu milieuri din colectie! Sa nu uit sa precizez ca toate desenele sint printate pe panza de calitate!
                                                           
Va astept cu drag!


For a few years I've been drawing a bunch of lace drawings, but the way to print them was long! I was nervous to learn computer programs so I can send them to print!

 Nobody took me seriously until I printed them!

 Inspired by the flowers and the nature I wanted to create stylish designs that can be used to decorate the more modern home in style but, not only!
So I decided to make models that can integrate both into a modern and an old style!
And of course I have made drawings in different sizes and shapes of color!

Since I had a job, it took a lot of time before I can sell my product ... so now I can proudly say that I finally we opened our shop on the Etsy platform and we have a trademark registered in Sweden! IK Lace! You can see the logo at the end of today's posting!

In my store you can find everything you need for lace, crochet needles, earrings, various mercerized cotton yarns recommended to make a quality lace.

You will notice among the exhibited designs some narrower and elongated models .... they represent a motif for the lower part of the curtain, whether they are Swedish curtains (hiss gardin) or they are German style (caffe gardin ) but it's important that you can combine them with other tablecloth in my collection! Let's not forget that all the drawings are printed on quality canvas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...