Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 14 september 2011

alt är helt ok med överföring av bilder...

Nu kan jag lägga ut några bilder som jag gjorde ifrån den där tidningen som ni såg tidigare och några tidigare bilder med filet spets på fynd.
ett vackert virkad spets ,virkad med vit spets tråd 
teckningen..
stjärnformig och underbart
och teckningen på den

                                                         Och nu några fynd filet spets...



vist skulle vara fint på en bord
bilden är representerar ett virkad stor spetsduk 

Det var alt för idag...Nu lägger jag mig..ha det bra alle hoppa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...