Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


fredag 16 september 2011

Virkade små spetsduk med teckning

                                 Jag ska visa två fina virkade spets från tidningen som jag fick i förgår.

virkat spets duk med ananas motiv
teckningen för bilden med ananas motiv
mindre spetsduk
teckningen för den mindre spetsduken

 Ni ska få en litet skick på den nya projekten för nästa väcka....

 Bilden representerar  designen för ett ny projekt (tunika som jag tänker börja med nästa väcka någon gång i mitten av väckan eftersom först måste jag göra  förberedelser (virka blad).

Det var alt för idag! Vi ses på söndagen när jag  ska visa den färdig gjorda sjalen för min sons flickven!
HA EN SOLIG DAG ALLESAMMANS!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...